Profesjonell dokumenthåndtering og saksstyring med EG CrossWork

Med EG CrossWork oppretter, lagrer, finner og deler du informasjon og dokumenter om kunder, partnere og prosjekter på ett sted.

EG CrossWork effektiviserer samarbeidet på tvers av organisasjonen, gjør det enkelt å automatisere og støtte prosesser samt å få tilgang til nøkkelfunksjoner fra Outlook eller en vilkårlig mobil enhet.

Les mer om EG CrossWork på denne siden

Aktiver prosessene, spar tid og utnytt eksisterende informasjon optimalt

EG CrossWork er en cloudbasert informasjonsplattform som utvider funksjonaliteten i SharePoint Online ved å integrere direkte med og trekke ut informasjon fra eksisterende systemer som Office 365, Dynamics ERP-løsninger, Dynamics CRM og så videre.

  • Organiser informasjonen
  • Kjent struktur
  • Strømlinede processer
  • Best practice
  • Mobil effektivitet
Tilbake
Fremover

Samle all informasjon på ett sted

EG CrossWork integrerer med virksomhetens kjernesystemer som Microsoft Dynamics AX og NAV, Dynamics CRM og Office 365. Løsningen samler og strukturerer tilgjengelig informasjon – for eksempel dokumenter, e-post og stamdata – som tidligere har vært spredt på forskjellige systemer, gjør den søkbar, enkel å finne og bruke på nytt.

I tillegg blir det lett å følge et prosjekt gjennom samtlige faser fra innledende tilbud via leveranse og hele veien til support. Endelig kan den strukturerte informasjonen gjøres tilgjengelig på tvers av hele verdikjeden – også til eksterne parter som kunder og samarbeidspartnere.

All informasjon ligger slik du er vant til

EG CrossWork benytter den samme strukturen som du kjenner fra ERP-systemet. I praksis innebærer det at alt automatisk organiseres og gjenfinnes på sin vante plass, slik at det blir enkelt å navigere i eksisterende informasjon om kunder, partnere, produkte, prosjekter og så videre. 

Støtt virksomhetens prosesser

Prosesser er ofte en kombinasjon av strukturerte og ikke-strukturerte elementer. EG CrossWork rommer begge deler på tvers av systemer, dokumenter og e-post. Det støtter implementering av standardiserte prosessganger, slik at du kan effektivisere alt fra for eksempel godkjenning av fakturaer til utvikling og lansering av nye produkter.

Spar tid og styrk best practice med EG CrossWork

EG CrossWork bruker automatisk informasjon om kunder, kontakter, økonomiske transaksjoner og lignende fra ERP- og CRM-systemet om igjen og setter den inn i tilknyttede dokumenter eller maler. Det sparer tid og tastearbeid, og reduserer risikoen for feil. Automatisk tilknytning av metadata gjør det dessuten enkelt å finne tilbake til dokumentene.

Plattformen støtter best practice i hele virksomheten og gjør det enkelt å bruke eksisterende dokumenter og maler om igjen. På den måten går det raskere å utarbeide tilbud, ordrer og lignende.

Vær effektiv overalt – også mobilt

Medarbeiderne kan jobbe med en samlet, integrert informasjonsbase og dra nytte av mulighetene med EG CrossWork direkte i Outlook ved hjelp av EG Outlook Plugin. Dessuten kan de jobbe med EG CrossWork via en vilkårlig mobil enhet mens de er på farten. Det sparer tid, styrker samarbeidet og øker mobiliteten.