Kan du møte kunden uavhengig av kanal?

Det krever en fullt integrert IT-løsning å levere en god kundeopplevelse.

Dagens forbrukere handler hvor som helst og når som helst. De forventer en ensartet kjøpsopplevelse på tvers av kanalene – enten du møter dem i den digitale eller den fysiske verden.

Last ned brosjyrene om omnikanal og fremtidens retail

Hvorfor velge LS Retail?

Få kontroll over hele din forretning med én fleksibel programvareløsning. Med LS Retail kan du kontrollere alle dine operasjoner fra hovedkontoret, sjekke forretningsdriften i sanntid og du kan reagere raskt på endringer. Gi en sømløs og personlig kundeopplevelse på tvers av alle kanaler og kontaktpunkter, inkludert sosiale medier. LS Retail kan leveres som skytjenester eller installeres lokalt.

  • Frakt og retur
  • Klikk og hent
  • Personlige tilbud
  • Lagerstatus
  • Kundelojalitet
  • Forlatte handlekurver
Tilbake
Fremover

Frakt og retur

Kundene forventer enkel, rask og gratis leveranse uavhengig av salgskanal. Leveranser til pick-up-bokser, butikker, biler eller arbeidssted er i ferd med å bli den nye industristandarden. Med større krav, må du være i forkant av konkurrentene.

LS Retail er en fullintegrert og omfattende løsning, som lar deg optimalisere driften og gjør det mulig med fleksible leveranser.

Kontakt oss for en prat om hvilke behov dere har

LS Retail frakt

Klikk og hent

Onmikanal er den nye normen innen retail, og kundene forventer en sømløs og praktisk handleopplevelse uavhengig av salgskanal. Sørg for å tilby "klikk og hent" for å koble sammen nettbutikken med fysiske utsalgssteder.

LS Retail er en fullintegrert og omfattende løsning, som gir deg fullstendig innsikt i alle operasjoner, og understøtter en ekte onmikanalopplevelse.

Kontakt oss for en prat om hvilke behov dere har

LS Retail click and collect

Personlige tilbud

Dagens kunder har mange valgmuligheter. Fortsetter du å bombardere dem med masseutsendelser, er du snart ute av business. Sørg for å skille deg ut i konkurransen med personlig reklame og personlige tilbud, rettet mot hver enkelt av dine kunder – på riktig sted og til rett tid.

LS Retail er en fullintegrert og omfattende løsning, som hjelper deg til å levere personlige kampanjer ved å bruke kundedata. 

Kontakt oss for en prat om hvilke behov dere har

LS Retail personalization

Lagerstatus

I retail er det er essensielt å kunne tilby riktig lagerbeholdning, sømløst og på tvers av alle salgskanaler. Sørg for at dine kunder får en melding når varer er på plass igjen, og at de kan sjekke om produkter finnes i fysiske butikker om du er utsolgt i nettbutikken.

LS Retail er en fullintegrert og omfattende løsning, som gir bedre lagerstyring, lar deg bedre organisere vareflyten og fininnstille din service.

Kontakt oss for en prat om hvilke behov dere har

LS Retail stock

Kundelojalitet

Kunder som kommer igjen og igjen, forventer at deres lojalitet blir belønnet, både i fysiske butikker og på nettet, uavhengig av hvordan de betaler for seg. Fordeler som bonuspoeng, eksklusive tilbud og events, er nøkkelen til suksess innen retail.

LS Retail er en fullintegrert og omfattende løsning, som forbedrer ditt lojalitetsprogram og forsterker kundenes lojalitet – både i butikker og på nettet.

Kontakt oss for en prat om hvilke behov dere har

LS Retail customer club

Forlatte handlekurver

Forlatte handlekurver gir lavere kundetilfredshet og mindre salg. Ikke la kundene forlate deg tomhendt, enten det er i nettbutikken eller fysiske butikker. Pass på at kundene får forslag på en tilsvarende vare eller sørg for at de får en melding når ny vare er på plass igjen.

LS Retail er en fullintegrert og omfattende løsning, som kan gjøre kundenes handlekurver større.

Kontakt oss for en prat om hvilke behov dere har

LS Retail sold out

Laget for din forretning

LS Retail er en fleksibel og fullt integrert IT-løsning for detaljhandelen og hospitality, som bygger på Microsoft Dynamics NAV og laget av en av verdens ledende utviklere av programmer for detaljhandelen. Løsningen har hjulpet ambisiøse og konkurransedyktige bedrifter i mer enn 25 år. I dag brukes LS Retail av over 4000 detaljbedrifter, som har 66000 butikker i mer enn 120 land verden over.

  • Hovedkontor
  • Butikk
Tilbake
Fremover

Hovedkontor

Ha komplett oversikt over varelageret gjennom hele verdikjeden. Fra hovedkontoret kan du styre alle produkter, priser, tilbud og kampanjer på alle lokasjoner inkludert din ehandelsplattform. Bruk LS Retail for å få:

  • Kontroll over egne butikker og franchisebutikker
  • Komplett oversikt over varelageret
  • Sentralisert kontroll over og administrasjon av produkter og priser
  • Optimalisert innkjøp og påfyll av varer
  • Fleksibilitet til å legge til nye POS eller butikker
  • Riktige produkter og mengde til hvert enkelt utsalgssted
  • Oversikt over hvordan hvert enkelt utsalg presterer
  • Sentral styring av kampanjer, tilbud og salgsaktiviteter
Omnichannel

Butikk

Få det beste ut av dine ansatte, tilby ekstraordinær kundeservice og øk salget og lojalitet. Vår programvareløsning hjelper deg til å:

  • Administrere dine ansatte effektivt
  • Alltid ha de riktige produktene i hyllene
  • Øke omsetningen med verktøy som gir oppsalg og kryssalg direkte i POS
  • Unngå utsolgte varer
  • Selge raskere og mer
  • Redusere tap og svinn
  • Redusere opplæringstiden på nye medarbeidere
  • Få flere kunder i butikken hentet fra lojalitetsprogrammer og nettbutikk
Retail shop

En troverdig Dynamics NAV- og LS Retail-partner

EG har den rette kombinasjonen av bransjeerfaring og IT-ekspertise til å kunne tilby omfattende styringsløsninger for detaljhandelen – både for hovedkontor og lokale avdelinger. EG har mer enn 120 Dynamics NAV konsulenter, hvorav 40 har omfattende kunnskap om leveranse av LS Retail gjennom flere tiårs erfaring fra leveranser.

  • Bransjer
  • Erfaring
Tilbake
Fremover

Komplett programvareløsning for hver enkelt industri

Fra mote til taxfree til spesialbutikker, handelsbransjen er sammensatt med ulike behov. Samtidig er det tøff konkurranse fra gamle og nye aktører, store og raske endringer. Vi kan dekke dine spesifikke behov innen ...

  • Sport og mote
  • Elektronikk
  • Møbel og interiør
  • Dyrebutikker
  • Taxfree & travel retail
  • Apotek
  • Restauranter
  • Servicehandelen
retail bransjer

35 års erfaring fra detaljhandelen

EG har betjent en rekke detaljforretninger alt fra små til større og deriblant noen av Skandinavias største detaljkjeder. Våre eksperter kan hjelpe deg med:

  • Implementering av ERP løsninger koblet med butikkene
  • Implementering av komplette butikk- og POS-løsninger
  • Implementering av komplett innkjøp og logistikk (Sentrallager, WMS, Replenisment, logistikk i butikk)
  • Integrasjon med ledende nettbutikkløsninger
  • Integrering av løsninger for planlegging av ressurser og arbeidstid
  • Selvbetjeningskasser samt kort- og mobilbetaling.
  • Lojalitetsløsninger
Les kundereferanse
Fra dag én har vi hatt stor glede av EGs kompetanse og bransjespesifikke kunnskap Torben Castenskiold, økonomidirektør i Plantorama A/S

Spørsmål?

Det kan være tøft å velge riktig kasseløsning eller forretningssystem, men vi er her for å hjelpe deg hvert skritt på veien. Snakk med våre eksperter for å få konkrete forslag til løsninger som dekker akkurat dine behov.

Kontakt oss

Materialer

  • Fremtidens retail
  • Omnikanal guide
Tilbake
Fremover

De mest innovative trendene

Retail gjennomgår stadig store forandringer. Noen av dem vil komme og gå, mens andre vil revolusjonere bransjen og endre den fullstendig.

Vi har snakket med butikkjeder, eksperter og bransjeaktører og identifisert sju nye trender og teknologier som vi forventer vil endre retail de kommende år.

Bestill brosjyre

fremtiden retail

Få suksess med omnikanal

Forbrukerne har aldri vært mer opplyste og selvhjulpne enn de er i dag. De forventer å finne produktinformasjon, priser og tilbud raskt og enkelt – enten de er på nettet eller i en fysisk butikk.

Det stiller nye krav til deg som detaljhandler. Les hvordan du takler omnikanal-utfordringen og tilbyr kundene en ensartet opplevelse på tvers av kanaler.

Bestill vår omnikanal-guide

Omnichannel

Bransjekunnskap og trender

  • Den nye kassasystemlova
  • Gå mot strømmen for å vinne kundens hjerte
  • 6 trender som påvirker fremtidens motebransje
  • Slik forbedrer du kundelojaliteten
Tilbake
Fremover

Den nye kassasystemlova - det haster med systemoppgradering

Driver du med kjøp og salg må kassasystemet følge den nye kassasystemlova. Gjør det ikke det, bør du ringe en systemleverandør snarest. Tiden går fort om du må få på plass nytt kassasystem – fristen for å bli «lovlig» er innen utgangen av 2018.

Les mer
Den nye kassasystemlova

Derfor må du gå mot strømmen for å vinne kundens hjerte

Detaljhandelen står midt i en omfattende endringsprosess. Hva betyr det for tradisjonelle forhandlere som hver dag kjemper for å tiltrekke seg og holde på kunder? Det var temaet for Doug Stevens’ foredrag på conneXion Madrid. TransformationTools.no deltok på konferansen og gir deg full rapport.

Les mer
Gå mot strømmen

Google: 6 trender som påvirker fremtidens motebransje

Fremtidens konsument vil inspireres og få personlige tilbud. Det mener Michael Haswell i Google. Under Dansk Mode og Textil Topmøde 2017 trakk han frem seks digitale trender som påvirker motebransjen.

Les mer
Google 6 trends

Slik forbedrer du kundelojaliteten med bruk av skyen

Tiden da massekommunikasjon fungerte i detaljhandelen er forbi. I dag må kommunikasjonen være individuell. Retaileksperten Villy Gravengaard forklarer hvordan du sikrer kundelojalitet ved å ta i bruk skytjenester.

Les mer
Kundelojalitet