EG HoltePortalen Ressursplanlegger
EG HoltePortalen Ressursplanlegger er et planleggingsverktøy som kan hjelpe deg til en enklere og mer lønnsom hverdag. Det er nemlig dyrt å ha ansatte som går perioder uten å ha noe å gjøre. Det er enda dyrere å måtte takke nei til nye prosjekter fordi du tror at dere ikke har tid. Med denne programvaren vil du til enhver tid ha full oversikt, noe som kan være med på å bedre lønnsomheten din.
EG HoltePortalen Ressursplanlegger erstatter både manuelle ordrebøker og kalendere, hvor det kan være vanskelig å holde oversikten. Du behøver ikke å lure på om dere har tid til nye prosjekter, du vet det!
Med EG HoltePortalen Ressursplanlegger kan du:
- med få tastetrykk legge ut nye oppgaver, samt fordele nye oppgaver i eksisterende prosjekter
- gjøre endringer og omrokkeringer for å få plass til nye prosjekter
- finne åpninger i fulle kalendere uten å måtte lete
De ansatte kan:
- få push-varsler på mobilen om oppgaver som skal gjøres
- føre status på oppgavene
- ta bilder og krysse av for om oppgaver er sluttført
- taste inn en forklaring på hvorfor oppgaver ikke ble ferdig til avtalt tid
Inngår i følgende pakker
EG HoltePortalen Premium
Fra 1 849,- /mnd.
Vår mest innholdsrike pakke!
Kontakt oss for mer informasjon
Du kan nå oss på tlf 45 50 60 70 eller sende oss en e-post på kontakt@eg.no