Hva skal dokumenteres - og hvordan sette det opp?
I Prosjektoppsett iht. Plan- og bygningslovgivningen registrerer vi ditt byggeprosjekt i programmet, samt tilknytter og legger inn nødvendig dokumentasjon. Det hele tilpasses det ansvar og de roller du har påtatt deg i det aktuelle prosjektet.
Prosjektoppsett iht. Plan- og bygningslovgivningen vil hjelpe deg å planlegge og gjennomføre kvalitetssikring i dine prosjekter, og lærer deg hvordan verktøyene i programmet kan brukes. Vi hjelper deg med å sette din kvalitetssikring i system, slik at du lett kan framvise dokumentasjon til tilsynsmyndigheter og kontrollforetak.
Våre erfarne fagkonsulenter bistår og veileder deg gjennom prosessen via fjernstyring av din pc mens dere snakker sammen på telefon. En fin mulighet for deg til å få svar på alle dine spørsmål knyttet til kvalitetssikring og dokumentasjon.
Tjenesten passer for:
- deg som står med ansvarsrett i byggetiltak
- deg som ønsker god oversikt over dine prosjekter
- deg som vil vite hva du må dokumentere i prosjektene
- deg som har fått tilsyn eller uavhengig kontroll
I tjenesten får du blant annet:
- hjelp til å opprette et prosjekt i ditt styringssystem
- god oversikt over ditt prosjekt
- oppsett av organisasjonsplan for prosjektet
- hjelp til å velge ut og knytte sjekklister til prosjektet
- hjelp til å lage mapper for å strukturere ditt prosjekt
Les også om tjenesten Prosjektoppsett SHA