Webinar - Leverandøroppfølging

Velkommen til dette webinaret hvor du vil lære hvordan du effektivt kan følge opp leverandørene dine ved hjelp av sjekklister i EG Landax. Du får konkrete tips og nyttige innspill som kan hjelpe deg i arbeidet med blant annet åpenhetsloven. Dette er samme presentasjon som ble gitt på EG Brukerseminar 6. mai. 

Påmelding

Webinar

Målgruppe: Kurset passer for alle administratorer i EG Landax, og for deg som er nysgjerrig på hvilke muligheter som finnes.

Kurstidspunkt: 03. juni 10:00-11:00

Pris: GRATIS

Agenda: 

  • Spesifikasjon på sjekklister
  • Innhente besvarelser
  • Automatiske analyser
  • Revidering av leverandør

Viktig informasjon om opptak av webinaret

Vi gjør oppmerksom på at dette webinaret vil bli tatt opp. For å sikre personvernet ditt, vil kamera og mikrofon være deaktivert under webinaret. Spørsmål kan stilles anonymt via Q&A-funksjonen i Microsoft Teams. De spørsmålene som stilles i Q&A vil ikke være synlig på opptaket. 

Du kan lese mer om, hvordan EG behandler dine persondata her: https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/.

Formålet med opptaket er å bruke det internt i vår organisasjon, til opplæring og besvarelse av spørsmål fra andre kunder. Kundene som deltar på webinaret vil få tilgang til opptaket i etterkant av webinaret. 

Datoer

03. juni 2025
10.00 - 11.00

Meld deg på