Webinar - Sjekklister

Velkommen til dette webinaret hvor du vil lære hvordan du kan opprette sjekklister og følge opp disse. Dette sikrer at viktige rutiner og prosedyrer i deres virksomhet blir fulgt. Digitale sjekklister sikrer effektiv drift, kontroll og kan benyttes innen en rekke områder. 

Påmelding

Webinar

Målgruppe: Kurset passer for nye brukere/systemadministratorer av sjekklistemodulen og for deg som ønsker en oppfriskning.

Kurstidspunkt: 11. mars 09:00-10:30

Pris: GRATIS

Agenda: 

  • Opprette ny sjekkliste
  • Utforme sjekkliste
  • Opprette besvarelse
  • Opprette ny versjon
  • Redigere ny versjon og sette den som aktiv
  • Opprette besvarelse på ny versjon
  • Sjekkliste til eksterne
  • Sjekkliste på dashbord
  • Konfigurering av kategorier

Viktig informasjon om opptak av webinaret

Vi gjør oppmerksom på at dette webinaret vil bli tatt opp. For å sikre personvernet ditt, vil kamera og mikrofon være deaktivert under webinaret. Spørsmål kan stilles anonymt via Q&A-funksjonen i Microsoft Teams. De spørsmålene som stilles i Q&A vil ikke være synlig på opptaket. 

Du kan lese mer om, hvordan EG behandler dine persondata her: https://global.eg.dk/about-eg/treatment-of-data/.

Formålet med opptaket er å bruke det internt i vår organisasjon, til opplæring og besvarelse av spørsmål fra andre kunder. Kundene som deltar på webinaret vil få tilgang til opptaket i etterkant av webinaret. 

Datoer

11. mars 2025
9.00 - 10.30

Meld deg på