VA Faktura
Med JobOffice Faktura for VA har du full kontroll på fakturering, innbetalinger, purringer osv. Last opp prisbøker fra dine grossister, og bestill varer elektronisk.
God kundebehandling
- Opprett ubegrenset antall kontakter og prosjekter
- Legg inn avtalte timepriser og rabatter på den enkelte kunde
- Vis kontaktens eller prosjektets adresse på kart
Oppdatert prisbok
- Oppdaterte prisbøker fra ubegrenset antall grossister
- Opprett din egen prisbok
- Opprett egne tidsbegrensede kampanjer
- Opprett varelister (mest brukte varer, produsenter, direkte leverandører, m.m.)
- Sammenlign priser mellom grossistene (lavest mulig pris, lagerført vare, m.m.)
Elektronisk varebestilling
- Send varebestilling elektronisk til dine grossister
- Merk at grossistene gir ekstra varerabatt ved elektronisk bestilling
- Varene ligger klar til henting hos grossisten eller sendes til prosjektadressen
Full kontroll på fakturering
- Lag fakturaer manuelt ved å dra/slippe varer fra prisbok inn på fakturaen
- Lag fakturaer manuelt ved å dra/slippe varer fra bestilling til grossist inn på fakturaen
- Firmalogo, sentral godkjenningslogo og mestermerket på fakturautskrift
- Skriv ut faktura til printer eller PDF, eller send faktura på e-post direkte til kunden
- Purringer og inkassovarsel, automatisk beregning av renter
- Registrer innbetalinger, manuelt eller via OCR-fil
- Se fakturahistorikk pr. kunde, pr. prosjekt (innbetalinger, utestående, purringer, m.m.)
- EHF faktura – stat og kommuner krever at fakturaer sendes i elektronisk handelsformat
Inngår i følgende pakker
EG JobOffice VA Basis
Fra 499,- /mnd.
Det mest grunnleggende du trenger for å drifte din VA-virksomhet.
EG JobOffice VA Proff
Fra 1 299,- /mnd.
Det mest grunnleggende du trenger for å drifte din VA-virksomhet, pluss PocketLink.
EG JobOffice VA Premium
Fra 2 739,- /mnd.
Alt du trenger for å gjennomføre dine prosjekter digitalt, fra a til å.
Kontakt oss for mer informasjon
Du kan nå oss på tlf 45 50 60 70 eller sende oss en e-post på kontakt@eg.no