VA Grunnmodul
EG JobOffice VA er et prosjektstyringsverktøy for deg som driver i VA-bransjen. Utviklet av erfarne fagfolk for å ivareta den administrative delen av virksomheten din – både ute og inne.
Grunnmodulen i EG JobOffice er «grunnmuren» for de andre modulene i systemet.
- Importer prisbøker fra ubegrenset antall grossister
- Prisbøkene fra utvalgte grossister oppdateres direkte fra grossistens server
- Sammenlign varepriser mellom grossistene
- Opprett tidsbegrensede kampanjer i prisboken
- Opprett din egen prisbok ved å registrere varer manuelt
- Opprett varelister i prisboken
- Opprett ubegrenset antall kontakter og prosjekter
- JobOffice kan fint benyttes som et kartotek for adresser, telefonnummer, kontaktpersoner, avtalte timepriser og rabatter
- Vis kontaktens- eller prosjektets adresse på kart
- Overfør elektronisk varebestilling til dine grossister
- Merk at grossistene gir ekstra varerabatt ved elektronisk bestilling
Inngår i følgende pakker
EG JobOffice VA Basis
Fra 499,- /mnd.
Det mest grunnleggende du trenger for å drifte din VA-virksomhet.
EG JobOffice VA Proff
Fra 1 299,- /mnd.
Det mest grunnleggende du trenger for å drifte din VA-virksomhet, pluss PocketLink.
EG JobOffice VA Premium
Fra 2 739,- /mnd.
Alt du trenger for å gjennomføre dine prosjekter digitalt, fra a til å.
Kontakt oss for mer informasjon
Du kan nå oss på tlf 45 50 60 70 eller sende oss en e-post på kontakt@eg.no