6 grunner til å bruke online booking
Mye av hverdagen vår har blitt digital. Vi tilbringer mer og mer tid på nett hvor vi leser nyheter, handler eller ser på underholdning. Noen misliker forandringer og vil at alt skal være som før mens andre ønsker å gjøre alt fra mobilen. Det er derfor viktig at du som klinikkeier gir pasientene begge muligheter. Under gir vi deg 6 grunner til at du burde begynne med online booking i klinikken.
1. Åpen 24/7
På dagtid er det mye å gjøre. Telefonen ringer midt i en behandling og det er ikke alltid du rekker å ta den. Samtidig er det mange av dine pasienter som ønsker å booke behandling når de sitter på sofaen hjemme klokken åtte på kvelden. Ved å bruke online booking kan kundene booke behandling når de ønsker - til og med midt på natten. Dette sparer deg tid og gir pasienten valget. De kan booke fra desktopen eller mobilen uten at du trenger å løfte en finger.
2. Egen resepsjonist
Du kan tenke på online booking som en ekstra ansatt. En som tar imot bestillinger og lar deg fokuserer på pasientene. Du kan fokusere på det som er viktig mens timeplanen fyller seg selv. «Resepsjonisten” din vet når du har ledige timer, hvor lenge de varer og hvem som utfører de ulike behandlingene.
3. Book fra Facebook
Bruker du Facebook-siden din til å kommunisere og engasjere dine pasienter? Da er dette et perfekt sted å gi dem muligheten til å booke en time. Enten de ser en behandling de er interessert i eller blir fortalt om en nyhet, er det optimalt å la dem booke direkte ved å trykke på en booking-lenke. I stedet for å lenke til en hjemmeside kan du lenke til bookingsiden din hvor informasjon om ansatte, behandlinger og tider vises.
4. Enkel hjemmeside
Når du bruker et moderne bookingsystem som EG Hano kan du enkelt bruke det som en hjemmeside. Du velger selv hvilke farger og bilder du skal bruke, samt design. På bookingsiden kan du vise frem de ansatte, behandlingene og priser. Du kan til og med selge gavekort som blir sendt til pasienten elektronisk. Alt en pasient trenger å vite før de booker en behandling hos deg finner de på bookingsiden.
5. Den nyeste teknologien
Å bruke ledende teknologi er at av de viktigste elementene når du skal markedsføre bedriften din som moderne, konkurransedyktig og tilpasningsdyktig i forhold til de stadig skiftende kundebehovene. Tenk spesielt på yngre pasientene som bruker mer og mer tid på mobilen. De ønsker å booke time på nett og ved å tilby online booking viser du at bedriften bruker den nyeste teknologien og de muligheter denne gir.
Dagene med papir og perm er borte. Med et skybasert journalsystem er informasjonen din trygt lagret, og du kan fokusere på pasientene.
Du kan se timeplanen din når og fra hvor du vil. Er du borte fra klinikken en dag kan du enkelt logge inn for å se om du har noen timer ledig dagen etter, eller dagens omsetning i klinikken selv om du ikke er til stede.
6. Automatiske meldinger
Glemmer kundene timen sin? Da er det lurt å bruke online booking. Når en kunde booker en behandling, må de legge inn kontaktinformasjon og fylle ut nødvendige skjemaer. De får tilsendt en bekreftelse og en påminnelse som blir sendt automatisk på e-post og/eller SMS.
Det er ikke kun pasientene dine som kan få automatiske meldinger. Når en pasient booker behandling kan du få beskjed samtidig slik at du alltid er oppdatert.
Nå som du vet fordelene er neste steg å ta i bruk online booking. EG Hano leverer et komplett journalsystem som er enkelt å bruke. Vi leverer til en rekke bransjer innen helse. I tillegg til online booking leverer vi timeplan, journal, detaljert pasientregister, betalingsløsning og et stort utvalg rapporter og statistikker – og mye mer!
Trenger du et journalsystem?
Vil du høre mer om hva vi i EG Hano kan tilby deg og din klinikk? Fyll ut skjema under og vi tar kontakt.
Ønsker du å se hvordan en bookingside fra EG Hano kan se ut? Under viser vi deg 2 eksempler. Du kan selv velge farger, oppsett og bilder selv.
➡️ Hano kliniken (svensk)
Kontakt EG Hano
Kontakt EG Hano salg
Borte
Send oss en mail
Trenger du support?
Kontakt EG Hano support
66776673
hano_support@eg.no
Fakturaspørsmål?
debitor@eg.dk