Slik kan du tilpasse egne sjekklistemaler i EG JobOffice via EG HoltePortalen
EG Holte er kjent for sitt omfattende utvalg av sjekklistemaler som dekker et bredt spekter av behov. Her finner du maler som ofte vil passe perfekt til dine oppgaver, og du kan enkelt skreddersy dem etter dine spesifikke behov. Det at malene er fullt tilpasningsdyktige, gjør denne jobben rask og enkel. Du kan også enkelt lage dine egne sjekklister fra bunnen av, hvis du ønsker det.
Du som rørlegger jobber kanskje mye med rehabilitering av bad? Da kan du lage en prosjektmal som heter «Rehab bad» med de relevante sjekklistene som er typiske for rehabilitering av baderom.
Slik kan du tilpasse egne sjekklistemaler
Hvis du vil tilpasse dine egne sjekklister så gjøres dette fra EG HoltePortalen. En snarvei dit er å trykke "Vis i EG HoltePortalen" mens du står under sjekklister på et prosjekt i EG JobOffice.
Deretter går du til bedriftsfanen og klikker på sjekklister. Her har du flere alternativer tilgjengelige. Nå ønsker jeg å tilpasse min egen prosjektmal basert på EG Holtes systemmaler.
Her kan du opprette en ny mal og gi den et navn du måtte ønske.
Nå kan jeg ta utgangspunkt i EG Holtes systemmaler. Jeg finner de systemmalene jeg ønsker å benytte og drar disse over i mappen «Rehab bad«.
Neste steg er å finjustere sjekkpunktene under mappen «Rehab bad». Dette gjøres ved å åpne «Rehab bad», og deretter klikke på «Endre» under den sjekklisten du ønsker å tilpasse.
Endre, slett eller legg til
Her kan du endre endre, slette eller legge til sjekkpunkter. Du kan også legge til vedlegg hvis ønskelig.
Nå som vi har tilpasset en prosjektmal som passer perfekt til våre behov, er det enkelt å dra nytte av den neste gang vi trenger den. Ved å bruke den vanlige metoden for å hente sjekklister i EG JobOffice, velger jeg bare den spesifikke prosjektmalen jeg ønsker i stedet for å velge en systemmal. På den måten kan vi raskt og effektivt få tilgang til den skreddersydde malen hver gang vi trenger den.
Så enkelt kan du altså tilpasse egne sjekklistemaler
Hvis du ønsker assistanse eller mer informasjon om dette, er det bare å ta kontakt med din kundeansvarlige.