EG Worksense

Din smarte kontorløsning for helhetlig ledelse og utvikling av arbeidsmiljøet

  • Sanntidsdata om plassbruk ved hjelp av sensorteknologi
  • En superenkel mobilapp gjør det enkelt for de ansatte å jobbe hybrid, slik at de kan booke arbeidsstasjoner og andre rom på forhånd eller underveis!
  • Hvorfor ikke bli en av de bedriftene som sparer store summer ved å optimalisere lokalene sine slik at de samsvarer med den faktiske bruken?

Bestill demo

EG Worksense

EG Worksense er en smart kontorløsning som utnytter sensorteknologi

EG Worksense - Sentrale funksjoner

Ta datadrevne beslutninger og optimaliser arbeidsplassen din for å møte faktiske behov, samtidig som du effektiviserer de ansattes hybridarbeid.

information

Analyser for administrasjon av arbeidsplassen

Analyser for administrasjon av arbeidsplassen

Trenger du faktabasert informasjon for å understøtte valgene om reel bruk av kontorlokalet? Vi bruker sensorteknologi i vår løsning som muliggjør sanntids datainnsamling og optimalisering av fasiliteter, for å møte faktisk etterspørsel. Dette kan hjelpe deg med å spare på kostnadene samtidig som det er bærekraftig.  

Vår rapporteringsfunksjon gir en omfattende oversikt over personellfordeling etter etasje, slik at du kan gjennomføre en detaljert undersøkelse av individuelle arbeidsplasser. Du kan filtrere data basert på bygning, etasje, arbeidsområde, arbeidsstasjoner og rom, samt bruke ulike tidsrelaterte filtre som dato, måned, uke, ukedag og timer. Nøkkelindikatorer (KPIer) inkluderer det høyeste antallet personer, daglig gjennomsnittlig toppantall og totalt gjennomsnittlig antall, som også kan vises som prosenter hvis data om etasje- eller romkapasitet er tilgjengelig.

approval

Digitale plantegninger

Digitale plantegninger

La oss digitalisere alle dine etasjeplaner og holde dem oppdaterte. Erstatt de gamle papirskiltene med digitale skjermer i resepsjonen og veibeskrivingskiosker.

Fasilitetens plantegninger kan være litt spredt rundt på ulike steder. Vi digitaliserer alle plantegninger og holder dem oppdatert for deg. I plantegningene vises navnene på alle rommene og deres funksjoner. Dette gjør arbeidet ditt raskere og lettere når du vet hvor du enkelt kan finne oppdaterte bilder. Plantegningene viser navn og funksjonalitet for alle rom.

administration

Skrivebords- og romreservasjon

Skrivebords- og romreservasjon

I følge studier kan dine ansatte bruke opptil 60 minutter per uke, på å søke etter ledige kontor- eller parkeringsplasser, når de kommer på jobb. Gjennom Worksense-mobilappen kan dine ansatte reservere kontorplasser, møterom eller parkeringsplasser på forhånd, noe som gjør hverdagen enklere.  

Arrows

Finn veien med interaktive plantegninger

Finn veien med interaktive plantegninger

Hvor var det møterommet som var oppkalt etter et fjell i nord? Det kan være utfordrende å navigere i store kontorbygg. Rom er enkle å visualisere med interaktive plantegninger i vår mobilapp 

People

Bruksdata i sanntid

Bruksdata i sanntid

Har du noen gang lurt på hvilken dag alle er på kontoret bortsett fra deg? Se hvem som planlegger å komme til kontoret dagen etter, eller finn ut hvor favorittkollegaen din sitter. Reserver et passende sted på forhånd eller på farten, avhengig av hvilken type plass du trenger.  

I møte med krav om å være bærekraftig, kan bruken av arbeidsstasjoner og rom begrenses. På denne måten kan dine ansatte se hvilke plasser og arbeidsstasjoner som for øyeblikket ikke er tilgjengelig.  

Rengøringsmodul

Serviceforespørsler

Serviceforespørsler

Ble kaffen sølt på bordet i møterommet? Løsningen kan inkludere en funksjon for serviceforespørsler, som gjør det enkelt å administrere vedlikehold og drift av kontorlokaler med nøyaktig plasseringsinformasjon. Den som har sølt, trenger bare å åpne mobilappen og sende inn en serviceforespørsel.

Administrer og se kontorkapasiteten for å redusere kostnader og optimalisere effektiviteten. Vedlikeholds- og rengjøringspersonell kan umiddelbart se hvilke oppgaver som skal utføres basert på blant annet reservasjonsdata.

Vi tilbyr tre pakker – tilpasset deres behov 

Finn den rette pakken til å administrere, analysere og optimalisere arbeidsplassen din – vi hjelper deg å velge!

 

 

worksense-deskbooking

STARTER

STARTER

Fra 1,50 €/person/måned

Endring av arbeidskultur starter her

For bedrifter som tar de første stegene mot delte arbeidsplasser og tilpasning til hybridarbeid. Start med vår skrivebordsreservasjonsfunksjon, og oppgrader til Advanced når du er lengre på reisen mot en smart kontorløsning.

Inkluderte funksjoner

Plattform

  • Mobilapplikasjon
  • Desktop-applikasjon
  • Single Sign-On (SSO)
  • SLA (8-16 EET)

Plantegninger

  • Digital tvilling av plantegninger
  • Ubegrenset antall bygninger og etasjer
  • Navn og etiketter på rom
  • Administrer kontorkapasitet

Reservasjoner

  • Reservasjon av arbeidsplasser
  • Sett hvor mange dager i forveien reservasjoner kan gjøres
  • Gjør det enkelt å reservere for flere dager
  • Mulighet til å reservere for en kollega
  • Mulighet til å reservere for en gjest
  • Mulighet til private reservasjoner
  • Se hvem som planlegger å være på kontoret (krever reservasjon av arbeidsplasser)

Visualisering av IoT-data i sanntid (krever IoT-enheter)

  • Kapasitetsutnyttelse
  • Arbeidsplasser
  • Rom
  • Telefonkiosker
  • Parkering
  • Innendørs luftkvalitet
  • CO2
  • Temperatur
  • Luftfuktighet

Kapasitetsanalyse (krever IoT-enheter)

  • Porteføljevisning
  • Bygningsvisning
  • Etasjevisning
  • Tidsoppløsning 5 min (maksimal)
  • Dataoppbevaring 1 år

Reservasjonsanalyse (krever reservasjonsfunksjonalitet)

  • Porteføljevisning
  • Bygningsvisning
  • Etasjevisning
  • Dataoppbevaring 1 år
worksense-analyze

ADVANCED

ADVANCED

Fra 2,50 €/person/måned

Få mest mulig ut av ubrukt plass

For bedrifter som ønsker å utnytte hybridarbeidets muligheter ved å maksimere kontorkapasitet uten å gå på kompromiss med produktivitet og arbeidsmiljø.

Ideell for voksende bedrifter, denne pakken gir større fleksibilitet og effektivitet for å optimalisere din smarte kontoropplevelse.

Inkluderte funksjoner

Alt i STARTER, pluss:

Plattform

  • Lobby-skjermer (Kiosk-visning)

Reservasjoner

  • Møterom
  • Parkering
  • Telefonkiosker
  • Kalenderintegrasjon (støtte for Office 365 og Exchange Server On-Prem)
worksense-enterprise

ENTERPRISE

ENTERPRISE

Arbeidsplassinnovasjon som passer deres behov

Løsninger for store organisasjoner med spesialtilpassede behov. La oss sammen se nærmere på hvordan vi kan bygge et skreddersydd system for deg!

Vi hjelper deg med å skape smarte fasiliteter og lede fasilitetstjenester med arbeidsmiljøanalyse

Nyheter & Blogger

  • Nye EG Worksense – Smartere hybridarbeid med én app

    Hybridarbeid er ikke lenger bare en trend – det er den nye normalen som permanent har endret hvordan kontorer brukes og hvordan dagen organiseres. EG Worksense svarer på disse endringene med sine mobil- og webapper, som gjør arbeidet enda mer fleksibelt og effektivt.

  • Gode grunner til å jobbe fleksibelt

    Det er flere gode grunner til å legge opp til fleksible arbeidsløsninger og kanskje den mest overbevisende grunnen er nok at det gir fornøyde ansatte.

  • Mobiliser! Fleksibelt arbeid: Hva det er – og ikke er

    Fleksibelt arbeid og veksling mellom å jobbe hjemme og på kontor kan føre til en bedre balanse mellom arbeid og fritid.

  • 9 tips for å komme i gang med fleksibelt arbeid

    Fleksibelt arbeidsmiljø er ofte basert på retningslinjer som er utarbeidet av HR.

Kontakt våre eksperter

Fyll ut kontaktskjemaet, så tar vi kontakt med deg så snart som mulig! Vi hjelper deg gjerne med å utforske hvordan EG Worksense kan støtte din organisasjon med å effektivisere hybridarbeid og samle inn sanntidsdata for å forbedre arbeidsplassen din.