EG Worksense

Din smarte kontorløsning for helhetlig ledelse og utvikling av arbeidsmiljøet

  • Sanntidsdata om plassbruk ved hjelp av sensorteknologi
  • En superenkel mobilapp gjør det enkelt for de ansatte å jobbe hybrid, slik at de kan booke arbeidsstasjoner og andre rom på forhånd eller underveis!
  • Hvorfor ikke bli en av de bedriftene som sparer store summer ved å optimalisere lokalene sine slik at de samsvarer med den faktiske bruken?

Bestill demo

EG Worksense-intro

EG Worksense er en smart kontorløsning som utnytter sensorteknologi

EG Worksense - Sentrale funksjoner

Ta datadrevne beslutninger og optimaliser arbeidsplassen din for å møte faktiske behov, samtidig som du effektiviserer de ansattes hybridarbeid.

information

Analyser for administrasjon av arbeidsplassen

Analyser for administrasjon av arbeidsplassen

Trenger du faktabasert informasjon for å understøtte valgene om reel bruk av kontorlokalet? Vi bruker sensorteknologi i vår løsning som muliggjør sanntids datainnsamling og optimalisering av fasiliteter, for å møte faktisk etterspørsel. Dette kan hjelpe deg med å spare på kostnadene samtidig som det er bærekraftig.  

Vår rapporteringsfunksjon gir en omfattende oversikt over personellfordeling etter etasje, slik at du kan gjennomføre en detaljert undersøkelse av individuelle arbeidsplasser. Du kan filtrere data basert på bygning, etasje, arbeidsområde, arbeidsstasjoner og rom, samt bruke ulike tidsrelaterte filtre som dato, måned, uke, ukedag og timer. Nøkkelindikatorer (KPIer) inkluderer det høyeste antallet personer, daglig gjennomsnittlig toppantall og totalt gjennomsnittlig antall, som også kan vises som prosenter hvis data om etasje- eller romkapasitet er tilgjengelig.

approval

Digitale plantegninger

Digitale plantegninger

La oss digitalisere alle dine etasjeplaner og holde dem oppdaterte. Erstatt de gamle papirskiltene med digitale skjermer i resepsjonen og veibeskrivingskiosker.

Fasilitetens plantegninger kan være litt spredt rundt på ulike steder. Vi digitaliserer alle plantegninger og holder dem oppdatert for deg. I plantegningene vises navnene på alle rommene og deres funksjoner. Dette gjør arbeidet ditt raskere og lettere når du vet hvor du enkelt kan finne oppdaterte bilder. Plantegningene viser navn og funksjonalitet for alle rom.

administration

Skrivebords- og romreservasjon

Skrivebords- og romreservasjon

I følge studier kan dine ansatte bruke opptil 60 minutter per uke, på å søke etter ledige kontor- eller parkeringsplasser, når de kommer på jobb. Gjennom Worksense-mobilappen kan dine ansatte reservere kontorplasser, møterom eller parkeringsplasser på forhånd, noe som gjør hverdagen enklere.  

Arrows

Finn veien med interaktive plantegninger

Finn veien med interaktive plantegninger

Hvor var det møterommet som var oppkalt etter et fjell i nord? Det kan være utfordrende å navigere i store kontorbygg. Rom er enkle å visualisere med interaktive plantegninger i vår mobilapp 

People

Bruksdata i sanntid

Bruksdata i sanntid

Har du noen gang lurt på hvilken dag alle er på kontoret bortsett fra deg? Se hvem som planlegger å komme til kontoret dagen etter, eller finn ut hvor favorittkollegaen din sitter. Reserver et passende sted på forhånd eller på farten, avhengig av hvilken type plass du trenger.  

I møte med krav om å være bærekraftig, kan bruken av arbeidsstasjoner og rom begrenses. På denne måten kan dine ansatte se hvilke plasser og arbeidsstasjoner som for øyeblikket ikke er tilgjengelig.  

Rengøringsmodul

Serviceforespørsler

Serviceforespørsler

Ble kaffen sølt på bordet i møterommet? Løsningen kan inkludere en funksjon for serviceforespørsler, som gjør det enkelt å administrere vedlikehold og drift av kontorlokaler med nøyaktig plasseringsinformasjon. Den som har sølt, trenger bare å åpne mobilappen og sende inn en serviceforespørsel.

Administrer og se kontorkapasiteten for å redusere kostnader og optimalisere effektiviteten. Vedlikeholds- og rengjøringspersonell kan umiddelbart se hvilke oppgaver som skal utføres basert på blant annet reservasjonsdata.

Vi tilbyr tre pakker – tilpasset deres behov 

Omtrent prisen på en kopp kaffe / arbeidsstasjon / måned 

Finn den rette pakken til å administrere, analysere og optimalisere arbeidsplassen din – vi hjelper deg å velge!

 

 

worksense-deskbooking

Basic

Basic

Rask start med grunnleggende funksjoner 

Start med å tilby ansatte fleksibilitet og valgmuligheter. Grunnpakken inneholder grunnleggende funksjoner for å forbedre den daglige arbeidsopplevelsen, for eksempel muligheten til å reservere arbeisstasjoner.  

Inkluderer:

  • Mobilapp, nettleser- og kiosktilgang
  • Reservasjon av pult for deg selv, kollega eller besøkende
  • Personfinner på plantegninger
  • Se hvem som planlegger å være på kontoret
  • Digitale og interaktive plantegninger
  • Navn og merking av områder for veifinning
  • Dynamisk styring av bestillingskapasitet
  • Analyse av data for pultreservasjoner
  • Single Sign-On (SSO)
  • Ubegrenset antall brukere
  • Hjelpesenter og veiledninger
  • SLA (08–16 EET)

 

+IoT-sensorsett for testing (30-dagers prøveperiode)

worksense-analyze

Pro

Pro

Den smarte arbeidsplassløsningen

Frigjør medarbeiderne fra faste plasser og frigjør ubrukt plass. Denne løsningen vil betale seg selv mange ganger gjennom besparelser på eiendomskostnader. Samle inn nøyaktige bruksdata og servicemeldinger for FM-operasjoner og strategiske beslutninger om arbeidsplassen. Optimaliser plassbehov og karbonavtrykk basert på fakta. Forbedre kontordesign, vedlikehold og arbeidsplassopplevelsen med én løsning.

Inkluderer:

  • Reservasjon av møterom (integrasjon)
  • Servicemeldinger (integrasjon)
  • Visualisering av sanntidsbelegg og innendørs luftkvalitet (IAQ)
  • IoT-beleggssensorer (utvalgte)
  • IoT-sensorer for innendørs luftkvalitet (utvalgte)
  • IoT-parkeringssensorer (utvalgte)
  • Bruksanalyse basert på sensorer
  • IAQ-data (temperatur, luftfuktighet, CO2, TVOC)
  • Analyse av varmekart for arbeidsplassen
  • Høyeste tids- og romdataoppløsning
  • Dataoppbevaring i 2 år
  • Stedsbaserte servicemeldinger via app
worksense-enterprise

Enterprise

Enterprise

Enterprise

Skreddersydd løsning for eiendomsforvaltning

Dra nytte av hele potensialet i sanntids bruksdata med denne helhetlige smartkontorløsningen. Enterprise-pakken er ideell for leietakere og eiendomseiere med komplekse krav til tillatelser og brukerstyring, flere lokasjoner og høye krav til servicenivå.

I tillegg til innholdet i Pro- og Grunnpakker, inkluderer denne:

  • Sanntid visning av køtider i kantiner
  • IoT-enhetsintegrasjoner
  • Skreddersydd dataoppbevaring
  • Tilpasning til spesielle krav

Vi hjelper deg med å skape smarte fasiliteter og lede fasilitetstjenester med arbeidsmiljøanalyse

Nyheter & Blogger

  • Nye EG Worksense – Smartere hybridarbeid med én app

    Hybridarbeid er ikke lenger bare en trend – det er den nye normalen som permanent har endret hvordan kontorer brukes og hvordan dagen organiseres. EG Worksense svarer på disse endringene med sine mobil- og webapper, som gjør arbeidet enda mer fleksibelt og effektivt.

  • Gode grunner til å jobbe fleksibelt

    Det er flere gode grunner til å legge opp til fleksible arbeidsløsninger og kanskje den mest overbevisende grunnen er nok at det gir fornøyde ansatte.

  • Mobiliser! Fleksibelt arbeid: Hva det er – og ikke er

    Fleksibelt arbeid og veksling mellom å jobbe hjemme og på kontor kan føre til en bedre balanse mellom arbeid og fritid.

  • 9 tips for å komme i gang med fleksibelt arbeid

    Fleksibelt arbeidsmiljø er ofte basert på retningslinjer som er utarbeidet av HR.

Ta kontakt

Ønsker du mer informasjon om våre produkter og tjenester? Ta kontakt med vår salgsavdeling for å diskutere dine forretningsbehov og hvordan vi kan hjelpe deg.

Sales Executive

Marthe Holand

Tlf:  +4748121745

Email:  mhola@eg.no