eg-ws-new-ui
14. november 2024

Nye EG Worksense – Smartere hybridarbeid med én app

Hybridarbeid er ikke lenger bare en trend – det er den nye normalen som permanent har endret hvordan kontorer brukes og hvordan dagen organiseres. EG Worksense svarer på disse endringene med sine mobil- og webapper, som gjør arbeidet enda mer fleksibelt og effektivt. De oppdaterte grensesnittene fokuserer på å gjøre romreservasjoner og kontorbyggadministrasjon smidigere enn noen gang før.

Raskere navigasjon og bedre brukervennlighet på mobil

En av de viktigste oppdateringene i mobilappen er den raskere måten å bytte mellom bygninger på. Appen åpner direkte plantegningen som brukeren har valgt, og gir rask tilgang til bygningsinformasjon. Dette reduserer unødvendige klikk og gjør daglig bruk enda mer intuitiv. “Brukerne setter spesielt pris på smidigheten og brukervennligheten i deres daglige rutiner, så vi fokuserte på det i oppdateringen,” kommenterte Ilkka Münster, Product Manager i EG.

Visuell klarhet og raskere bestillinger

I både mobil- og webappen vises ressurser som møterom og arbeidsstasjoner nå tydelig som grønne prikker, noe som gjør det enklere å finne tilgjengelige rom raskt. Brukerne kan også filtrere rom etter dato, starttid, sluttid eller ressurstype. “Med disse nye funksjonene kan brukerne gjøre sine bestillinger på sekunder,” sier Münster.

Parkeringsplasser og møterom – Alt på ett sted

De oppdaterte EG Worksense mobil- og webappene støtter også reservasjoner av parkeringsplasser, noe som påvirker kontoropplevelsen. I tillegg kan møterom nå reserveres for fremtidige datoer, noe som gir enda mer fleksibilitet. Enten det er å reservere et møterom eller en parkeringsplass, kan brukerne håndtere alt fra én app. “Tillegget av parkeringsplasser var en forespørsel fra våre kunder, og vi er glade for å kunne tilby dem denne funksjonen,” bemerker Münster.

Nye funksjoner i webappen

Webapp-oppdateringene bringer nye funksjoner som gjør administrasjon av kontorrom enklere. Du kan nå bytte etasjer direkte fra plantegningen, noe som gjør navigasjonen raskere. I tillegg er en ny rolle introdusert som lar brukeren fjerne bestillinger gjort av andre. Dette forbedrer kontrollen og gir fleksibilitet i kontorbruken. “De nye funksjonene i webappen gjør romadministrasjon mer sentralisert og effektiv,” legger Münster til.

Kontinuerlig utvikling til fordel for våre kunder

EG Worksense svarer ikke bare på dagens behov for hybridarbeid, men utvikles også kontinuerlig basert på tilbakemeldinger fra kunder og endringer i markedet. "Vi lytter nøye til brukerne våre og leverer regelmessige oppdateringer som gjør administrasjonen av kontorlokaler og ressurser enda smidigere. Målet vårt er å tilby en førsteklasses løsning som tilpasser seg både individuelle og forretningsmessige behov – nå og i fremtiden. Vi fortsetter utviklingsarbeidet for å sikre at EG Worksense forblir en ledende løsning for håndtering av hybridarbeid og utvikling av arbeidsmiljøer," avslutter Münster.

Vil du lese mer om EG Worksense?