Optimaliser kundeopplevelsen

Alle stedene hvor du møter dine kunder – online, på telefon eller fysisk – kan du styrke relasjonen med dem. Det er mange muligheter for å understøtte dette ved hjelp av teknologi.

Les mer

Fem fokusområder for din digitale strategi

Hver dag jobber vi med bedrifter som insisterer på å få mest mulig ut av de digitale forretningsmuligheter. Og vi ser at det innenfor særlig fem sentrale områder er en perfekt kobling mellom selskapenes behov og de teknologiske mulighetene.

De bedriftene som med suksess trer inn i den digitale tidsalder:

bankafstemning

1. Treffer bedre, datadrevne beslutninger

Gå til siden

1. Treffer bedre, datadrevne beslutninger

Share of knowledge

2. Digitaliserer forretningsprosesser

Gå til siden

2. Digitaliserer forretningsprosesser

Med denne app kan du optimere din forretning og dit forhold til revisor og bank ved at give dem mere indsigt i din virksomhed. Samtidig får du nemt og overskueligt overblik over din forretnings performance og kan benchmarke op imod dine konkurrenter. Du vælger selv, hvor detaljeret du vil gøre det.

optimer kundeoplevelsen

3. Optimaliserer kundeopplevelsen

Gå til siden

3. Optimaliserer kundeopplevelsen

 Minimér den teknologiske kompleksitet

4. Minimerer den teknologiske kompleksiteten

Gå til siden

4. Minimerer den teknologiske kompleksiteten

Skab konkurrencefordele

5. Skaper nye konkurransefortrinn

Gå til siden

5. Skaper nye konkurransefortrinn

Arrow

Tilbake til siden - Innfri ditt digitale potensial

Gå til siden

Tilbake til siden - Innfri ditt digitale potensial

 

Artikkel
Alle trenger en CDO - en digitaliseringsdirektør
Den nye stillingen, CDO,digitaliseringsdirektør, er på vei inn i mange bedrifter. Hvilke kvalifikasjoner skal en CDO ha? Skal IT-direktøren gå fra CIO til CDO? Eller trengs en innovasjonsdirektør?
Artikkel
Digitaliseringens fem paradokser
Hvordan jobber selskaper som Bang & Olufsen, McDonald's og EY med digital transformasjon? IDC-analytiker Jan Horsager har undersøkt og skrevet boken "Digitaliseringens paradokser".

EG har solgt sin serviceforretning til DXC Technology

 

Derfor har vi delt vår nettside i to: EG Norge og EGs serviceforretning.