Få suksess med Omnichannel
Dagens forbrukere handler hvor som helst og når som helst. De forventer en ensartet kjøpsopplevelse på tvers av kanalene – enten du møter dem i den digitale eller den fysiske verden.
Dagens forbrukere handler hvor som helst og når som helst. De forventer en ensartet kjøpsopplevelse på tvers av kanalene – enten du møter dem i den digitale eller den fysiske verden.
Forbrukerne har aldri vært mer opplyste og selvhjulpne enn de er i dag. De forventer å finne produktinformasjon, priser og tilbud raskt og enkelt – enten de er på nettet eller i en fysisk butikk.
Det stiller nye krav til deg som detaljhandler. Les hvordan du takler Omnichannel-utfordringen og tilbyr kundene en ensartet opplevelse på tvers av kanaler.
Kom i gang med individuell kommunikasjon ved hjelp av løsningen Omnichannel Optimiser, slik at du kan:
Ved hjelp av avanserte analysemetoder brukes data om kundenes kjøpshistorikk til å danne personlige anbefalinger som er relevante for den enkelte mottaker.
Les whitepaper om Omnichannel OptimiserVil du høre mer om våre produkter og tjenester? Kontakt vårt team av bransjeeksperter, fortell hvilke behov din bedrift har og hvordan vi kan hjelpe deg.
EG selger sin serviceforretning til DXC Technology – strategisk match og utfyllende kompetanseområder var avgjørende da ny eier ble valgt.